Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) öhh..Va?? Måste du prata gammal svenska?? <_< Redigerat 1 April 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Säger alltid "Annie" eller "Bjarne" men whatever. We´re off-topic. So i say: Back to topic ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det e gött, Poison..http://www.my-smileys.de/smileys2/allocafe.gif Jag kan många "liten kanin" vitsar, kanske låter fjantigt, men roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det menar du inte? -.- Ja, mig får ni aldrig! Jag är skämtkungen, oslagbar! :P Försök bara.. faktiskt så lurade jag dig att jag var tjej förut -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Mehh, Draghon, varför kommer du alltid med idéer som förstör stämningen.. -_- Jag? Förstör stämningen? O__o;; Hurdå? Försöker ju bara vara rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vilket skämt :P NesseN Jag gick på det tills jag såg någon säga nått om 1 april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det var väl lite onödigt att göra en sådan tråd? Nu fick jag ont i magen av rädsla... *Snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Inget illa menat :).. Bara lite skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det fattar jag... Men jag fick riktigt ont i magen när jag läste det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Inget illa menat :).. Bara lite skoj. Ja, du e bra skämtare!!http://www.my-smileys.de/smileys2/00009098.gif Hade en sån http://www.my-smileys.de/smileys2/Aargh.jpg fejs när jag läste ditt inlägg.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Samma här! Ni fick mig, först. Men sen såg jag att YoTo skrev något om 1:a April och då skrev alla typ "Kul skämt" och då förstod jag. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Mehh, Draghon, varför kommer du alltid med idéer som förstör stämningen.. -_- Årets quote by Draghon: Synd att jag dök upp så sent, jag skulle smörat på som f*n... ^^;; XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.