Hoppa till innehåll

Första Aprill


Gäst henke37

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

På sportradions morgonsändning meddelades att NHL inte spelar något nästa år heller men att pamparna bestämt att samla alla lirare i Sverige o Finland...då skulle man behålla namnet NHL fast det skulle betyda Nordic Hockey League istället. Sen något svammel om att man satsar 2,5 miljarder på ligan också. Som krydda på moset hade man någon fejkad intervju med någon jänkare som sa att Elitserien var världens bästa liga. Lite halvbilligt skämt men ett bra försök.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Mjee... Håller inte på med sådant. Är ju ledig idag så har ingen skola. Alla kommer säkert att fjanta omkring på Måndag och tro att det är första April.

Men jag har inga minnen från något april skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla har ju sina intressen.

 

Jag skrev in ett aprilskämt från radio.

Har du problem med det eller?

 

Det nedre visar att du aldrig ens sett en match.

Hockey är en fysisk sport, men de slåss fanimej inte hela tiden.

Det är smågruff ganska ofta, men slagsmål blir det ganska sällan i Sverige.

Alla fighters i NHL är anställda just för att slåss & vara livvakt åt de andra spelarna.

Tacklar man Foppa, St Louis, Kovalchuk eller en annan stjärna fult kommer man att straffas för det.

När det är slagsmål är det nästan alltid enbart fighters som slåss.

 

Varför skrev jag det sista?

Det är ändå bara som att tala med en vägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hockey är kul, men synd att vissa ska heja på några konstiga umeålag...;)

 

Den enda detaljen du missade nico var att om sidan nu var "hackad" hur kunde du då komma in och skriva en tråd? ;-).. Struntsamma iaf.

 

jag har faktiskt ett svar på det; det var fuska.se som var hackad, inte forum.fuska.se.

 

en miss jag gjorde med bilden; den består av två ihopsatta bilder så det står "mozilla firefox" i aktivitetsfältet istället för "fuska.se". den "hackade" sidan var nämligen en tom sida som jag skrev lite klotter på i photoshop.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla har ju sina intressen.

 

Jaja..Det är sant vad du säger men för det flesta kan det vara mycket aggresivt, som jag inte tycker om men du har rätt till 100%..http://www.my-smileys.de/smileys2/55_2.gif

 

 

Zdravo: Gå göm dig i din positiva energi, snackar så hela tiden...http://www.my-smileys.de/smileys2/axis-li-kill.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...