Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) jag kan inte logga in på min msn kan ni hjälpa mig de står tyvär kunde inte logga in dig till .NET Messnger service just nu. försök senare. 8007efd Redigerat 1 April 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag kan inte heller, moste va nott fel med MSNs databas, kommer säkert o fixas närsomhellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vi får hoppas det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jaa de hoppas jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 de blir bra en massa broblem med MSN :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 det har vart så för mej också men det är fixat nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 du ska inte logga in via msn messsenger utan via msn messenger 7.0 då kommer du in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 det är jätte vanligt. Alla mina på msn gick bort! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 D brukar bli så ibland...Deras server kanske blir överbelastad lr nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.