Nain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 det blir varje år tävlingar på super smash bros melee i göteborg o i stockholm jag ska va med nästa år jag spöar up alla på super smash bros melee men det är bättre att vi håller oss till ämnet du det här är N64 så håll dej till SUPER SMASH BROS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Cartman.. Vilken gubbe menar du? C. Falcon får du på ett liv, Easy.. Luigi får du på att klara en mycket bra sammanlagt tid på Plattform grejen.. Ness får du på 3 liv Normal.. Jiggelypuff är så enkel så man får han typ med en gång..man kan få dom på några andra sett ochså c.falcon få spedd king som poäng på slutet på 1 player luigi klara break the targets med alla nybörjar gubbarna ness samma som du sa jiglipuff klara på 1 player med vilken gubbe som helst och vilken svårihets grad som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Men eftersom jag redan skrivit alla gubbar så var det väl inte nödvändigt att du skrev hur man får dem igen? Kanske lite olika, men utgångs punkten är lite viktigare.. Nåväl =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 okej förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Nåväl, det är okej kompis =) Jiggelipuff är faktiskt ganska grym, den attacken då hon sover, den är bäst, om man gör det på en gubbe så flyger han, jag berättade bara det eftersom många brukar undra om den i mina fall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 det lyckas jag alldrig med... måst man stå nästan i motsåndraen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jepp. klara de ba en enda gång, så de e sjit svårt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Man ska stpå "i" motståndarn om man säger så, och i ögonblicket man står där skall man utföra attacken, då funkar det, men om man misslyckas så sover hon en stund.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Nåväl, det är okej kompis =) Jiggelipuff är faktiskt ganska grym, den attacken då hon sover, den är bäst, om man gör det på en gubbe så flyger han, jag berättade bara det eftersom många brukar undra om den i mina fall.. är inte det bara på melee? vet ej spelar ALDRIG med han utan bara Link! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Inte alls melee, jag pratar inte om melee på vanlig en ssb tråd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 va funkar det? det måste jag testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Ja förstås, självklart at tdet funkar, skriver inget som är falskt! Själv hade jag inte fattat den attacken i några månader men kom på poängen till slut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg