Shadowbeing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 samus hon är feg hon använder bara sin pistol Alldeles rätt sagt. Mina favvogubbar är Captain. Falcon, Ness och Luigi. Och även Mario. En sak till. Link är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Gubbar: Captain Falcon och Fox... Banor: Sector Z och Hyrule castle... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Min favvobana är Mushroom Kingdom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 LINK och luigi banan är hyrule castle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Är det någon som behöver hjälp???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 LINK och luigi banan är hyrule castle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: vad menar du med det där....är Hyrule castle Luigis bana eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Att hans favoritgubbar är Link och Luigi. Och att hans favoritbana är hyrule castle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Alien skrev ju såhär "LINK och luigi banan är hyrule castle" Han glömde att han skulle skriva så här: Link och Luigi, banan är hyrule castle. Han glömde ett komma tecken bara.. Min favvo bana är lätt Mushroom Kingdom.. Mina favvo gubbar varierar, rockar med alla typ.. Men Link är ju alltid grym ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 mina favo är link och luigi.min favo bana är foxs bana :1_hi: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 okey jag vill inte bli axepterad som en spammare nu men........... :| :?: är någon inne på siten? eller tycker ni att jag är en glädjedödare!?! bara för att jag svarade så har ingen varit ine på siten är det sant!?! svara!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 vad var det där...men i alla fall...min favvobana är ändå Kirbys dreamland och gubbarna är nog Fox, Link och Samus...rockar med alla gubbar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jag tycker att alla gubbar är bra. Man vinner ju vilken gubbe man än tar. Ness Rockar!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg