0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag kan inget bra kombo med jiggleypuff förutom R+ Ner och B (naär man kastar upp och sen somnar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Nej men hans/hons smashattack är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jiggelypuffs bästa attack är när hon somnar ja! Det tod en stund för mej att få reda på hur man skulle använda attacken, men nu har jag kunnat det länge. MEn den är bra, likaså Luigis "upp smash", om man gör det tätt inpå någon så flyger denne karaktär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 hur funkar jigglypuffs attack då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Man trycker neråt B när man står precis brevid en gubbe.. Då flyger den andre iväg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jasså... har för mig att jag provade det men det enda som hände var att jag flög iväg eftersom den andre attackerade mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jasså... har för mig att jag provade det men det enda som hände var att jag flög iväg eftersom den andre attackerade mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 bara ett inlägg ozoon...det funkar ibland (med jiggleypuff) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 förlåt.. det vart nåt knas... och jag kan inte ta bort det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Be adde ta bort det(Admin) oz.. Men 0014, det funkar alltid bara man står tillräckligt nära.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Det funkar typ om man är precis ovanför så att man nuddar. Om ni menar Jigglypuff´s B +ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 mm...först visste inte jag vad den var till för...sen när jag möttte honom på l:9 så gjorde han den och då flög jag iväg eftersom jag hade lite över 100% i skada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg