Joy Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Men jonte, jag har ju redan skrivit hur man gör, då är det ju onödigt att upprepa, det är bara inlägg utan mening ju, ta inte illa upp men det är störande när man spammar på det sättet.. Få se nu, jag har vetat den attacken sen två år tillbaka, ungefär.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Men jonte, jag har ju redan skrivit hur man gör, då är det ju onödigt att upprepa, det är bara inlägg utan mening ju, ta inte illa upp men det är störande när man spammar på det sättet.. Få se nu, jag har vetat den attacken sen två år tillbaka, ungefär.. Få se nu. Du skrev tillräckligt nära. Men vad är tillräckligt nära, jo det är när man typ landar ovanför och trycker B+Ner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Ja det är det, man kan också komma från sidan så att man nästan står bakom motståndarn och gör Neråt B, funkar bra det också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Även om Jigglypuff´s attack är stark så gillar jag Link´s Spinattack mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 hur får man alla gubbar och banor, jag minns inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Fox äger mot samus, Pikachu äger mot link, yoshi äger mot dk, kirby äger mot Mario. Vad det gäller Jigglypuff så kan man ju först söva motståndaren och SEN somna så riskerar man inget.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 det var ett bra kombo.... det där med Fox och Samus, då ska man bara ta fox SPEGELSKÖLD så samus Elboll studsar tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Varför inte vara Ness och slå tillbaka elbollen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 slå...menar du sida + A eller....man kan ju alltid ta hans energi-absorberande attack så förlorar man skada... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 slå...menar du sida + A eller....man kan ju alltid ta hans energi-absorberande attack så förlorar man skada... Ja, men man är inte beredd på en motattack, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag visste faktiskt inte att man kunde slå tillbaka magibollar från tex samus med en sida + A attack med Ness?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Ja det är ju klart man kan! Med Ness's baseboll trä kan man ju slå tillbaka de mesta, allt som skjuter mot en kan man slå tillbaks, pikachus elektricitet, Samus boll, Fox's laser och så vidare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg