0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 även Marios och Luigis bollar..va coolt..ska pröva det sen.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Ja det är ju klart man kan! Med Ness's baseboll trä kan man ju slå tillbaka de mesta, allt som skjuter mot en kan man slå tillbaks, pikachus elektricitet, Samus boll, Fox's laser och så vidare.. Kan man verkligen slå tillbaka electricitet?? Förresten det må vara häftigt att slå tillbaks Mario´s och Luigi´s bollar, men det tar inte mycket i skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 neej....typ 5- 7 %..samus bollar tar 20- 45% beroende på hur mycket skada man har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 ja det kan man, som skrivet: Allt som skjuter kan man slå tillbaks, och marios, luigis bollar, Fox's laser, Samus magi bollar, Pikachus elektricitet och så vidare kan man vända från skada till hälsa, bara man tar Ner + B, då väntar man med den skölden man får då och sen när man blir träffad får man hälsa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det sista var som jag skrev innan ja...det är bra att vara Fox eller Ness...ness "pika-fire "är asbra...vet nån vad han säger när man trycker på B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag tror att han säger: Pika chu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 men han säger i alla fall "Fire" efter sitt lilla Pika ljud.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 men han säger i alla fall "Fire" efter sitt lilla Pika ljud....Det gör han väl inte. Inte vad jag kommer ihåg. Men hur som helst. När man slår tillbaka samus boll ska man slå på bollen och Samus samtidigt. Då blir det ännu högre procent. Jag menar att man slår med Ness´s brändbollsträ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag vet vad du menar..kan ingen ge mig nåra bra kombos?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Vad menar du med Kombos, om du inte visste så är det när man slår flera gånger i rad med typ Kirby, Link, Captain Falcon osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Vad menar du med Kombos, om du inte visste så är det när man slår flera gånger i rad med typ Kirby, Link, Captain Falcon osv. Men vad menar du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 ajajaj...2 inlägg...aja ..men jag menade tex jigglypuffs sing sen ner + B...det är ett kombo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg