kimp@n Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 kan man gå in på internet och kolla vad det e för koder till portlås till lägenheter??dum fråga men vill ha svar snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vet ej... Men kan man så äger jag hela internet, om jag lär mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Tror inte det. :P (Hoppas inte, iaf.. :mellow: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 alltså koder till dörrar poseidon har en kod till dörren till lägenheten/svalen kan man kolla dom på internet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Skulle vara rätt sjukt om det gick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Till ett spel eller verkligheten ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Verkligheten..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Fattar fortfarande inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Han menar att om man kan hitta på Internet port koder vid längenheter etc.http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag tror inte heller att det går men min kompis har fått för sig det. ( jag tror att han har spöken i huvet eller nått) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det mesta finns ju på internet så det finns säkert någonstans men var vet jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.