Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag tycker att man borde få fm när man fyller år på forum.fuska! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jaså, en till som är fm galen på fuska.. o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 men fatta va många som skulle fuska med sin födelsedag då -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Varför bryr säg alla om fuska mynt? Jag är här för att hjälpa folk och få hjälp tillbaka med spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Skulle nog inte spela roll för mig ifall att man får Ca 1000 Fuskamynt på sin födelsedag, det händer en gång om året så whatever? Skulle bara bli krånglit att admin ska sitta ett par timmar för en sådan tjänst. Inte värdigt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Nä, man är ju inte här för mynten, det är ju bara en extra grej att ha om man har samlat ihop efter ett tag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Detta har diskuterats innan.. Den som söker, han finner... - Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg