msxmsx Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vad tycker ni tycker ni att Hip Hop/rap bara handlar om tjejer,droger,bilar,pengar och liknande jag tycker att Hip Hop har stil liksom en image inte som Hård rock men kom nu inte och säg att jag har fel för jag vill inte att det här ska bli en massa krig mellan Hip Hop'are och Rock'are jaja tråden heter ju alla Hip Hop fans kom hit edit en bild på en riktigt cool typ: 50 cent jag tycker han bara är så cool offtopic:lyssnar på honom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Varför tycker du han är så cool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, Eminem e bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Varför vill du bara att "Hip-Hop fans" ska skriva här, svårt med diskussion om alla tycker likadant... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 oki alla men jag tycker eminem ser så nördig ut faktist :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Och hur ser man ut om man e nördig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 oki alla men jag tycker eminem ser så nördig ut faktist :P Då är 50 Cent oxå nördig för han ser oxå likadant ut..http://www.my-smileys.de/smileys2/033.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vad är det som är så häftigt med 50 cent ? är det för att han blivit knivhuggen flera gånger ? Jag tycker att hip hop endast handlar om tjejer, droger, bilar, pengar etc. Tex. på 50 cents video ( the candy shop tror jag den heter ) den videon handlar endast att han går omkring i en stor villa och kladdar på massa tjejer. jag tycker att hip hop är helt smaklöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 James Bond är en cool hiphopare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 den coolaste är ju J-kwon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 james bond hip hoppare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smxsmx Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Hur kan man tycka att hipp hopp/rap e dåligt 50 cent krossar ju och föresten nåra kanse tycker att rapp suger och tycker att lugna favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.