Rallypacker Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, skall skaffa bredband inom kort och jag undrar vilket bolag som levelerar hastigheten bäst, vilken som är mest prisvärd, support os.v. Vilket andvänder ni er av er av? Och funkar det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) glocalnet e billig 0.5 mbit 199/mån 8 mbit 249/mån jag har 0.5 EDIT: dom har roliga reklamer också :lol: Redigerat 1 April 2005 av Ow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, skall skaffa bredband inom kort och jag undrar vilket bolag som levelerar hastigheten bäst, vilken som är mest prisvärd, support os.v. Vilket andvänder ni er av er av? Och funkar det bra? Jag vet inte vilket som är bäst men själv använder jag Tiscali http://www.tiscali.seDet fungerar utmärkt förutom när det var glapp i kontakten som var lätt att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 det är olika hastighet beroende på hur långt ifrån man bor en telefonmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 det är olika hastighet beroende på hur långt ifrån man bor en telefonmast Det spelar väl ingen roll?? :bah: Jag har oxå Glocalnet, som e billigt o så fast det krånglar ganksa ofta. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det som är bäst är "Rixtelecom", Det är ett felfritt bredband (Kanske inte så billigt men felfritt.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag gillar glocalnet och deras reklamer!! NÄ FY F*N VAD LÅÅÅÅGT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Skaffa inte BBB, det är snabbt men uselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Snabbt men uselt? Bredbandsbolaget är det som gäller, skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Skaffa inte BBB, det är snabbt men uselt. Jag har alltid trott att BBB var både snabbt och stabilt. Men nu på senare tid så har jag hört och sett att de har problem ibland. Telia är väl skapligt stabilt och hastigheterna räcker väl till det mesta. Jag har både testat 0,5Mbit och 8Mbit och det funkar ganska bra. Lite ostabilt men det går. Dessutom är det genom telia man kan få nästan var man än bor. De andra internetleverantörerna har inte kablar överallt. Glocalnet är billigt men jag har hört att det inte är särskilt stabilt. Rixtelecom har jag varken hört eller sett något om. Jag ska på Rixhack i maj och det är Rixtelecom som står för bredband och switchar, så jag får väl se vad de går för där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Snabbt men uselt? Bredbandsbolaget är det som gäller, skaffa det. Jepp, klart man har dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja, skall skaffa bredband inom kort och jag undrar vilket bolag som levelerar hastigheten bäst, vilken som är mest prisvärd, support os.v. Vilket andvänder ni er av er av? Och funkar det bra? har inte dom bytt namn till spray nu? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.