Hoppa till innehåll

Bredband

Rallypacker

Rekommendera inlägg

Ja, skall skaffa bredband inom kort och jag undrar vilket bolag som levelerar hastigheten bäst, vilken som är mest prisvärd, support os.v.

Vilket andvänder ni er av er av? Och funkar det bra?

Jag vet inte vilket som är bäst men själv använder jag Tiscali http://www.tiscali.se

Det fungerar utmärkt förutom när det var glapp i kontakten som var lätt att fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa inte BBB, det är snabbt men uselt.

Jag har alltid trott att BBB var både snabbt och stabilt. Men nu på senare tid så har jag hört och sett att de har problem ibland.

Telia är väl skapligt stabilt och hastigheterna räcker väl till det mesta. Jag har både testat 0,5Mbit och 8Mbit och det funkar ganska bra. Lite ostabilt men det går. Dessutom är det genom telia man kan få nästan var man än bor. De andra internetleverantörerna har inte kablar överallt.

Glocalnet är billigt men jag har hört att det inte är särskilt stabilt.

Rixtelecom har jag varken hört eller sett något om. Jag ska på Rixhack i maj och det är Rixtelecom som står för bredband och switchar, så jag får väl se vad de går för där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...