Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag pratar inte om bibeln, utan bibelkoden... desstutom, vart står det att jorden är platt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag pratar inte om bibeln, utan bibelkoden... desstutom, vart står det att jorden är platt? 1. Det var bara ett tillägg.2. Kan inte svara på det just nu ha ingen bibel i närheten. Men jag har hört och jag vet att det står nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 mm det är sjukt, jul ska förknippas med Jesus inte nån j*vla tomte men har du inte fattar tomten är jesus :P :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 är du seriös? om du är det tycker jag synd om dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 troligtvis är han oseriös.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Man vet inte med vissa. Finns säkert nån som tror så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag tror Big Bang har funnits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 för det första handlar det inte om den "funnits" utan om DET hände... Men det har det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Snälla xade respektera andras åsikter och jag tror oxå att big bang har hänt. Och det med bing bang är inte bara taget ut luften utan det finns tecken på att det faktiskt har hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 som vad då? jag kommer i alla fall aldrig tro på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Med tanke på att alla stjärnor rör på sig ifrån varandra så måste dom ju kommit från en enda pungt och den punkten var big bang och sen när den "sprängdes" skapades alla stjärnor och planeter och det är lite av teaorin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Låter för orealistiskt... skulle det bara vara en slump allting... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.