Autobahn Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Hej! Jag undrar ifall att det är någon här på fuska.se som kör BMX? Jag kör BMX varje dag efter plugget, sen runt 17:30 så åker jag hem för att käka. Kommer tillbaks Ca 22:00 och ser lite på teve innan jag bäddar ner mig. Jag sätter: Bunnyjump, Tabletop, OneFoot, NoFoot, Double peg graind, 180° m.m. Sedan hoppar jag mest bara runt. Rekordet i luften är väl Ca 2,5m högt. Jag kör mest Race och Dirt men även lite Street. Har en GT Bump -00 som jag har satt på massor med nya delar till exempel Klinga, Handtag, Hjul inkl. Däck, Gyro-Bromsvajjer. m.m. Den senaste delen jag köpte var faktist klingan som jag köpte billigt av en kompis, 120:-. Aja, jag undrar ifall att någon kör. Skriv en ordentlig fakta, som jag, om vad ni kan, vad ni har satt på, och vilken cykel ni har. "Skulle uppskatta svar". See ya on the street ^_^ Citera
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Jag är inte så stor freak, men jag gillar ändå att cykla på min BMX överallt.http://www.my-smileys.de/smileys2/hammer_2.gif Citera
Autobahn Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Skrivet 2 April 2005 Vad har du för hojj? :huh: Citera
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Nån Mountinbike. Orkar inte springa ner till cykelstället för att kolla.. Citera
frezy_man Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Jag hade en GT Dyno med plast fälgar - 99...och har haft en annan GT...BMX har knappt cyklat sen moppe tiden började för några år sedan. Bara cyklar sönder mina cyklar. Till och med en Haro bike för 7 papp cyklade/ollade/hoppade jag sönderdå min kompis inte var glad. Cyklade alltid förr. Bakhjul, ollie, cykla baklänges kilometrar. Har gjort några härliga vurpor också såklart! *lägger till* cyklar baklänges hur långt som hellst. bakhjul har jag cyklat någon kilometer. Kunde med en hand en bit också. olla över 50 cm. Högt med min Dyno. olla 180 Men har aldrig hållt på att snurra runt på trick pinnar å sånt. Jag har väl också hoppat 2-3 meter högt. vi mätte upp ett hopp en gång då jag hoppade 8 meter har jag för mig (på längden). Redigerat 4 April 2005 av frezy_man Citera
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Skrivet 16 April 2005 8 meter är ju som ett dubbelt kedjehus på längden.. Knappast :zzz: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.