BornInBarcelona Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 När kommer mario kart ds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 2005-05-31.... Det ser gräsligt kul ut... :) KLICKA HÄR (länk) De får in mario kart då.. (står det iallafall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Det släpptes inte så bra spel vid premiären, men när mario kart ds kommer så kanske man ska köpa en ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 3:de kvartalet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahahaha det var mario kart till game cube hahahahahahhahahahhhahahahahahahahahha dom kan alt strula till det i bland och åter ijen hahahahhahahahahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Inget vet hur den ska se ut så nån snubbe har gjort en...vad kallas det...uhhh...filler tror jag eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 a men det e ändå bilden från gc ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Sjäv ser jag fram emot spel som Yoshis touch&go, New Super Mario bros. och det nya Kirby-spelet. Men MKDS verkar vara ett riktigt höjdar-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Sjäv ser jag fram emot spel som Yoshis touch&go, New Super Mario bros. och det nya Kirby-spelet. Men MKDS verkar vara ett riktigt höjdar-spel. dom spelen kommer nog ROCKA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Rocks ass rättare sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 nee zelda spel skulle rocka mer _navi_ men jag ser fram emot när mario kart ds kommer ser ut att rocka hårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg