Avregistrerad Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 2005-05-31.... Det ser gräsligt kul ut... :) KLICKA HÄR (länk) De får in mario kart då.. (står det iallafall)
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 Det släpptes inte så bra spel vid premiären, men när mario kart ds kommer så kanske man ska köpa en ds
sasuke kun Skrivet 7 April 2005 Rapport Skrivet 7 April 2005 hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahahaha det var mario kart till game cube hahahahahahhahahahhhahahahahahahahahha dom kan alt strula till det i bland och åter ijen hahahahhahahahahah
-=jedi knight=- Skrivet 7 April 2005 Rapport Skrivet 7 April 2005 Inget vet hur den ska se ut så nån snubbe har gjort en...vad kallas det...uhhh...filler tror jag eller nåt.
Urbans filt Skrivet 11 April 2005 Rapport Skrivet 11 April 2005 Sjäv ser jag fram emot spel som Yoshis touch&go, New Super Mario bros. och det nya Kirby-spelet. Men MKDS verkar vara ett riktigt höjdar-spel.
LiQuiDe Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 Sjäv ser jag fram emot spel som Yoshis touch&go, New Super Mario bros. och det nya Kirby-spelet. Men MKDS verkar vara ett riktigt höjdar-spel. dom spelen kommer nog ROCKA
sasuke kun Skrivet 20 April 2005 Rapport Skrivet 20 April 2005 nee zelda spel skulle rocka mer _navi_ men jag ser fram emot när mario kart ds kommer ser ut att rocka hårt
Rekommendera inlägg