Xleonz Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 hej jag tänkte köpa ds men är det värd pengarna eller ska jag vänta och köpa psp? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Köp DS! :cool: Tycker jag :) Redigerat 4 April 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 ja köp DS jag har haft det ett tag nu det är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Japp.. DS rockar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag tycker också DS för de har alla nintendolicenser som mario, Donkey Kong Zelda Pokemon osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Solklart DS! (inte för jag har det men jag VET att det är värt att köpa det!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 men vilket spel håller längst och ska vara rolig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ingen vet för psp har inte kommit ut än :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Köp DS och super mario 64 ds!!! men om du köper mario så tänk på att det spelet är kort men roligt! jag klarade det på en dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 klarade du de på 1 dag själv har jag inte klarat det än :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 nintendo ds är jeeh!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag har inte heller köpt ds än men jag ska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg