Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag använder ofta en ram och nån cool bakgrund sen tar jag någon snygg text ;) Dr.Cheat du har inga snygga Brushes, Det är Jag ! som har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ett tips om du anvender photoshop mycket så skaffa photoshop det e mycket lättare än de vanliga tycker jag i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 hu f*n se dropshadow brushes ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 ett tips om du anvender photoshop mycket så skaffa photoshop det e mycket lättare än de vanliga tycker jag i allafall Får man fråga vad du menar med Photoshop och Photoshop... hur ser man skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det är olika "grader" på dom ... 4.0.. 5.0.. 6.0.. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 ett tips om du anvender photoshop mycket så skaffa photoshop det e mycket lättare än de vanliga tycker jag i allafall det e okika saker i dem t ex det finns bettre filder etc i photoshop cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 hu f*n se dropshadow brushes ut.... HaHAHAHA are you serious? :huh: Det är dom där runda som följer med photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 dom der brushesarna....lol ne de visste ja inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Sry.. Vill inte dela ut mina tips men oftast brushar jag.. ENDAST ibland så tar jag en gammal Abstract-Wallpaper och gör om och använder som bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 ingen photoshop expert men.. Den här fungerar med photoshop 5.0 (engelsk version) New image ----> 300x300 or higher Image type ----> RGB color, background Filter ----> Render --->Clouds Filter ----> Pixelate ---->Mezzotint ----->Choose long stroke Filter ----> Blur ---->Radial Blur ----->Options: 100, zoom, best Filter ----> Blur ---->Radial Blur ----->Options: 100, zoom, best or Ctrl F Press Ctrl U and choose a color. Jag tror nog att det här är den sämsta som jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Som du kan <_< Du kopierade den ju. Fasst jag vet ändå hur den kommer se ut.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Nu blir ja förvirrad. Va é brusha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.