Zora Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Hur dödar man bossen? Jag har klarat dom två skeletten. Men hur klarar jag av den sista??? (Ledarn alltså) Fattar inget... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Vilket spel är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 på exakt samma sätt som du besegrade de andra två (bara lite svårare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Menar du Ikana Castle? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Men vad gör man när hans huvud flyger i luften? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Man ska bara akta sig för huvudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Hur då?????? Bara springa runt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Bara så att du vet så är inte det fjärde templet utan ett smakprov innan templet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag vet att det inte är fjärde templet, i Ikana Castle får man sången som plockar(:lol:) fram en staty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 ja, du behöver bara springa runt för att undvika huvudet...ett tips är att du tar på dig Bunnyhood masken som gör att du speringer ännu fprtare..då hinner han inte ikapp dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg