Gäst abu Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Det har jag, t.ex idag. Vi har invikt ett kontrakt på att man inte får svära, då var det en tjej som gickin genom en dörr, då hörde man där utifrån "- f*n va ful du är, man hörde att det var en tjej, jag reste mig upp och sa hon svor! Ovh då fick jag gå ut! :huh: Eller. I korridåren. Kuddkrig mellan två tjejer och en kille, då kommer fröken allt slutar. Nån kastar iväg sin kudde på mig som söker mig efter dörren, vem tror ni får skulden för att kastat kuddar? J-A-G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 I 4:an vart jag & min kompis anklagade för att ha saltet och pepprat i en annan kompis gröt fast det var några tjejer :medieval: :rambo: :cool: ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag blir alltid anklagad av tjejerna...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag har blivit för typ Fuskat i Ritz ( Bollspel) Bara för jag AEGER dom totalt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) Jag har blivit för typ Fuskat i Ritz ( Bollspel) Bara för jag AEGER dom totalt ;) Det gör du ju inteAlla fuskar nån gång Så du fuskar faktiskt också ibalnd' Själv så blev jag dr.cheat och Cheat Freak anklagade över att hans lile bror blev mobbad Så han store bror jagade oss ;) Men det varr inte vi Redigerat 5 April 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 En kille i min klass ljuger hela tiden bara för han ska vara frökens "gullunge". Han skickade lappar till min kompis då sa han: _Otaku_(nämner ej förnamnet) skickar lappar till (min bästis). de var inte ens min handstil jag fick gå ut :evil: ville hämnas på rasten men alla påstår ju att tjejer e "svaga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag får skäll när jag inte har gjort läxan.men lärarna skäller bara på killarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag får skäll när jag inte har gjort läxan.men lärarna skäller bara på killarna Det har du rätt iInte får tjejer skäll, aldrig, aksnke nån gång då säger bara lärarna Tyst och dens namn Om det är en kill ÄR TYST NU och får mega damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Min lärare skäller strängt på både oss tjejer och killar i klassen. <_< det kanske är så i er skola. Vår lärare kan också faktiskt vara snälla mot killar i bland :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Mot killar pratar dom bestämt mot tjejer pratar dom gulligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 (redigerat) Min gympa lärare anklagade mig och en kompis för att ha pratat under en gympa lektion det har hon gjort 2 gånger :angry: , men hon börja bli gammal och få nedsatt hörsel :bah: LOL Redigerat 6 April 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Förut så kom en tjej i klassrummet och retades med mig och töntade sig så puttade jag bort henne eftersom hon hålde på blev förbannad så skriker hon i klassrummet huligan altså så kommer fröken och skyller på min fast inte på henne asså det är så orättvist fast snart är hon pansioner så hon kommer inte jobba längre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.