Selene Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jag blev Willie! (vet inte om jag tycker att han är så lik mig) Mr.Burns e absolut bäst, älskar Halloween specialen när dom blir Vampyrer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Polischefen Wiggum i teveserien är bara för härlig, en typisk amerikansk polis som älskar muffins. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Japp han är härlig, men jag gillar Milhouse, Mayor Quimby och Homer bäst! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Presentation: Donuts ;) Btw, gaaaammal tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Mayor Quimbly är en härlig och ganska lik Wiggum Båda är lata och bryter mot lagen regelbundet. Vilken stad... O_E: Alla nyare är låsta. Redigerat 11 Juni 2006 av Presentation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) jag blev krusty! Wiggum är ju grymmast, och nelson. andra gången blev jag dr.Hibbert. Redigerat 11 Juni 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag gillar avsnittet när Quimby sparkar Chief Wiggum och de andra poliserna. Det är samma avsnitt som Homer startar SpringShield. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det avsnittet är grymt, jag såg på det för inte allt för länge sedan. Maggie är lagom tuff i det avsnittet. *Bang* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Maggie är annars inte så framträdande i andra avsnitt hon är en personlighet men ändå inte. Hennes sugande på nappen och lika känt som Homer's: "D'OH!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Maggie är som sagt inte så framträdande i de avsnitt som hon spelar i men hon är ändå grym, hon är känd för att vara bra på att hantera vapen. (Hon skjöt Mr. Burns i ett avsnitt (Maffian, Fat Tony i ett annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ja Maggie är cool, men en av de mindre kända i Simpsons-familjen. Den mest välkände och helt klart coolaste är Homer eller Bart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Homer har några sköna repliker likaså Bart. Vem skrattar inte när Homer säger "Do'h" eller när Bart säger "Ay Caramba"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg