gamecube_suger Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 joo burnout 3 föresten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csxcsx Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jag tycker som msxmsx alla spel är tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Tycker ni det finns bra spel för när jag går in i afären så hittar jag inga spel har ni några förslag Fråga i butiken, dom hjälper dig alltid.. dvs. fråga om dom har något bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 prova devil may cry elle san andreas skit sköna spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Tony Hawk american wasteland är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sleep on! ²c<-< Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Towny hawk är kul och battelfield2 (bäst med internet abdapter ;) ) and så finns ju altid rachet gladiator ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Nej men det är det gammla vanliga för mycket våld,dråger och blod att man utnyttjar tjejer i spelet mm det gillar inte våra farsor och morsor han sa våra farsor o morsor inte mina! köp ett bra bil spel, NFS: most wanted de e alltid kul o ha! eller så kan du köpa Tekken 5! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikxr Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Har du inte köpt eller kört Simpsons - hit and run så köp det! Det är skitbilligt även som nytt 150 kr som nytt tror jag! Är som gta fast för dom mindre men är fortfarande roligt för dom lite äldre. Gillar du The Simpsons så är spelet ett måste! Mvh ErikXr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Final Fantasy X - 2 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ögge Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Gillar SOCOM II U.S NAVY SEALS och SOCOM U.S NAVY SEALS gran turismo 3 och 4 är helt klart bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Champions Return To Arms, och Midnight Club 3: DUB Edition Remix(kommer snart ut) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag gillar socom u.s navy seals Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg