Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jag råkade ha kontrollen mot marken när jag starta så Z knappen var intryck mot marken. tog ett tag att hitta vad som gjorde ljudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 själv är jag en :cool: Xbox Player :cool: men om ni vill göra NÅGOT kul som att höra hur maskinen verkligen är så ska ni ta handkontrollen i handen när konsolen inte är på, hålla inne Z och sätta på konsollen!!! det här är det verkliga gamecube and it's funny :D VA?!?!VAD HÄFTIGT!!!! DE VISSTE INTE JAG!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Inte jag heller... Ska testa det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 När man sätter på så håller man in Z medan man sätter på det. annars funkar det nog inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Gammalt, men det fanns ju tydligen dom som inte visste. :) Och med 4 kontroller så är det Donkey Kong(typ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Inte jag heller... Ska testa det! :) de var ironi <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 det där med z-knappen har väl funnits jättelänge :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det visste ja inte, måste testa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ray-og Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 gfssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssssbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 gfssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssssbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb Grattis! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Fett coolt,ska testa det. Redigerat 22 April 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag har testat nu det e fett coolt ju,det låter som nån leksak som piper ibörjan som en badanka sen e det nån unge som skrattar,häftig!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg