Rovarkungen Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Dom flesta av Ramones, Deicide's och Slipknots låtar är fett bra Ja!!! Ramones äger ut all annan musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Überbump FTW! Nä, men jag får väl svara... Brothers In Arms - Dire Straits Free Bird - Lynyrd Skynyrd Aces High/Fear of the Dark/Number of the Beast/The Trooper/Powerslave och en hel massa fler med Iron Maiden. De har för många bra låtar. Enter Sandman/One/Nothing Else Matters/Master of Puppets/The Unforgiven och även här en massa fler av Metallica. Och såklart Sweet Child o' Mine - Guns n' Roses Kommer inte på fler just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kan ta upp några: The Drapery Falls / A Fair Judgement / Master's Apprentice - Opeth Powerslave / Wasted Years / Paschendale - Iron Maiden That Was Just Your Life / Master Of Puppets / Sanitarium - Metallica Daylight Dancer / Heaven's A Lie / 1.19 - Lacuna Coil Bara ett fåtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Mina favoriter just nu: Dire straits - Sultans of swing RHCP - Spelar ingen roll vilken alla äger. Men om jag måste välja så får det bli Breaking the girl eller Power of equality John Frusciante - The Past Recedes Led Zeppelin - Stairway to heaven eller Kashmir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Mina favoriter just nu: Dire straits - Sultans of swing RHCP - Spelar ingen roll vilken alla äger. Men om jag måste välja så får det bli Breaking the girl eller Power of equality John Frusciante - The Past Recedes Led Zeppelin - Stairway to heaven eller Kashmir Glömde Sultans of Swing. ;) Musik av den sorten och kalibern görs helt enkelt inte idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Just nu är det: Lithium/Dumb/Polly - Nirvana Master of puppets/Battery/One - Metallica Sad statue/Lost in Hollywood - System of a down Freak on a leash - Korn Och en massa andra, men dom här lyssnar/spelar jag mest just nu. Redigerat 4 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Glömde Sultans of Swing. ;) Musik av den sorten och kalibern görs helt enkelt inte idag. Mark Knopfler <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Lynyrd Skynyrd - Free Bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Queen - Long away. Queen - I want it all. Hardcore superstar - We don't celebrate sundays. SlipKnoT - Psychosocial. AC/DC - Thunderstruck. Det är nog dom låtarna jag lyssnar mest på, men jag har tusentals favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Det här är en bra låt men inte gjord av nått känt band. Redigerat 8 Oktober 2008 av Ouimette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Just nu: Nagoom - H.A.A.R.P lyssna gärna men ingen här på fuska gillar min musikstil :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Allt från Lamb of god!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.