Rovarkungen Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Dom flesta av Ramones, Deicide's och Slipknots låtar är fett bra Ja!!! Ramones äger ut all annan musik. Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Überbump FTW! Nä, men jag får väl svara... Brothers In Arms - Dire Straits Free Bird - Lynyrd Skynyrd Aces High/Fear of the Dark/Number of the Beast/The Trooper/Powerslave och en hel massa fler med Iron Maiden. De har för många bra låtar. Enter Sandman/One/Nothing Else Matters/Master of Puppets/The Unforgiven och även här en massa fler av Metallica. Och såklart Sweet Child o' Mine - Guns n' Roses Kommer inte på fler just nu. Citera
Signify Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Kan ta upp några: The Drapery Falls / A Fair Judgement / Master's Apprentice - Opeth Powerslave / Wasted Years / Paschendale - Iron Maiden That Was Just Your Life / Master Of Puppets / Sanitarium - Metallica Daylight Dancer / Heaven's A Lie / 1.19 - Lacuna Coil Bara ett fåtal Citera
eeewwhh Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Mina favoriter just nu: Dire straits - Sultans of swing RHCP - Spelar ingen roll vilken alla äger. Men om jag måste välja så får det bli Breaking the girl eller Power of equality John Frusciante - The Past Recedes Led Zeppelin - Stairway to heaven eller Kashmir Citera
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Mina favoriter just nu: Dire straits - Sultans of swing RHCP - Spelar ingen roll vilken alla äger. Men om jag måste välja så får det bli Breaking the girl eller Power of equality John Frusciante - The Past Recedes Led Zeppelin - Stairway to heaven eller Kashmir Glömde Sultans of Swing. ;) Musik av den sorten och kalibern görs helt enkelt inte idag. Citera
Mugaga Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Just nu är det: Lithium/Dumb/Polly - Nirvana Master of puppets/Battery/One - Metallica Sad statue/Lost in Hollywood - System of a down Freak on a leash - Korn Och en massa andra, men dom här lyssnar/spelar jag mest just nu. Redigerat 4 Oktober 2008 av Mugaga Citera
eeewwhh Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Glömde Sultans of Swing. ;) Musik av den sorten och kalibern görs helt enkelt inte idag. Mark Knopfler <3 Citera
Raptomex Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Queen - Long away. Queen - I want it all. Hardcore superstar - We don't celebrate sundays. SlipKnoT - Psychosocial. AC/DC - Thunderstruck. Det är nog dom låtarna jag lyssnar mest på, men jag har tusentals favoriter. Citera
Staejjkarn Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Det här är en bra låt men inte gjord av nått känt band. Redigerat 8 Oktober 2008 av Ouimette Citera
WASD Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 Just nu: Nagoom - H.A.A.R.P lyssna gärna men ingen här på fuska gillar min musikstil :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.