Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Helt klart den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Helt klart den. Lite inne på Ludwig van just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Helt klart den. Lite inne på Ludwig van just nu? Jag har alltid varit ett fan av klassisk musik, så jag förstår inte vad du menar med den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Den här är nog en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Helt klart den. Lite inne på Ludwig van just nu? Jag har alltid varit ett fan av klassisk musik, så jag förstår inte vad du menar med den frågan. Du har haft Beethoven med i dina två senaste inlägg, och så försöker jag alltid klämma in CO-referenser överallt det bara går. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Amon Amarth - Runes to my memory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Rise against-Hero of war. In flames-The chosen pessimist. Member-We are the world. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Börjat lyssna på Thirsty Merc nu, fett sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) En dag har jag "den musiksmaken", nästa dag har jag "denna" osv. Just nu är det nog lite seriösa Eddie Meduza låtar t.ex Still Walkin' the Line, Pink Cadillac osv. Redigerat 1 Mars 2010 av SnuffZieZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Rise against-Hero of war. Kunglig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Nutty T - Project Annexe (Da Tweekaz Remix) Solklart bäst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Gillar verkligen Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.