Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 (redigerat) Den bästa låten enligt mig är White lion - When children cry Jävligt mäktig låt och kanske får dig att fälla någon tår? Får mycket minnen av den.. Redigerat 4 Mars 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 http://open.spotify.com/track/5jbneWgeNyiKnNjsPwpWUp Denna er go Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Den bästa låten enligt mig är White lion - When children cry Jävligt mäktig låt och kanske får dig att fälla någon tår? Får mycket minnen av den.. Du är 13, hur mycket har du att minnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Den bästa låten enligt mig är White lion - When children cry Jävligt mäktig låt och kanske får dig att fälla någon tår? Får mycket minnen av den.. Du är 13, hur mycket har du att minnas? YO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Den bästa låten enligt mig är White lion - When children cry Jävligt mäktig låt och kanske får dig att fälla någon tår? Får mycket minnen av den.. Du är 13, hur mycket har du att minnas? Mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Den bästa låten enligt mig är White lion - When children cry Jävligt mäktig låt och kanske får dig att fälla någon tår? Får mycket minnen av den.. Du är 13, hur mycket har du att minnas? Mycket... Morre, du har precis nått puberteten, vänta iaf 2-3 år tills du säger "får mycket minnen av den.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Den bästa låten enligt mig är White lion - When children cry Jävligt mäktig låt och kanske får dig att fälla någon tår? Får mycket minnen av den.. Du är 13, hur mycket har du att minnas? Mycket... Morre, du har precis nått puberteten, vänta iaf 2-3 år tills du säger "får mycket minnen av den.." Kom i puberteten när jag var 11 och ett halft... så gtfo ;) Vet du ens vad låten handlar om? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Den bästa låten enligt mig är White lion - When children cry Jävligt mäktig låt och kanske får dig att fälla någon tår? Får mycket minnen av den.. Du är 13, hur mycket har du att minnas? Mycket... Morre, du har precis nått puberteten, vänta iaf 2-3 år tills du säger "får mycket minnen av den.." Kom i puberteten när jag var 11 och ett halft... så gtfo ;) Vet du ens vad låten handlar om? o_O Gtfo? Från vart?Att du säger 11 och ett 'halft' motbevisar det hela, bro. Precis behöver inte betyda för 3 sekunder sen, precis kan betyda inom ca 3-5 år.. Jag pratar inte om låten, vad jag sa var att du inte har så mycket att minnas för du är väldigt ung. Det bästa borde vara 20 meters pokemonkorts-kastet, dawg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Addicted to Owl City - Fireflies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Johnossi/Dropkick Murphys. Någon av deras låtar är ju absolut bäst atm Rise against-Hero of war. Kunglig låt. Nog en av de fucking sämsta låtarna jag hört. Texten är ok men I get the shivers av den. Helvete jävla pisselåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Tool - Prison Sex Så jävla bra, så länge man inte lyssnar på texten. Alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 GTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.