knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Red Hot Chili Peppers - Cant Stop, ett mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Red Hot Chili Peppers - Cant Stop, ett mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap AC/DC - Rock ´n Roll Train AC/DC överhuvudtaget etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Paramore - Decode är också bra, Tenacious D's The pick of Destiny, Kickapoo och The metal är mina favoriter just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 The metalIndeed. "Beelzeboss (The Final Showdown)" från samma album är också riktigt bra, både i text och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Mina favoriter Måste bli : Metallica: Fade to black Guns N' Roses: November rain Led Zepplin: Stairway to heaven Tokio Hotel: Durch den Monsun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Livin´on a prayer-Bon Jovi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Den Klart Bästa Låten Just Nu Är pojken från irak xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Asså bara en spontan fråga, men ens favoritlåt är väll en låt man alltid gillat, och inte som bytar typ en gång i månaden eller???? Eller e de bara jag som resonerar så??? Själv så har jag liksom älskat Fade to Black sen jag var 9.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 en bästa låt är The Mirrors Thruth med In Flames :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Asså bara en spontan fråga, men ens favoritlåt är väll en låt man alltid gillat, och inte som bytar typ en gång i månaden eller???? Eller e de bara jag som resonerar så??? Själv så har jag liksom älskat Fade to Black sen jag var 9....Jo, det får jag känslan av med.. En låt, en enda låt, som aldrig blir dålig, som är bäst hela tiden, som man kanske inte lyssnar på så mkt, utun den är bara bäst. Själv så är det fortfarande Stargazer med Rainbow. Redigerat 9 December 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.