MentalogisT Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Lyssnar på den hela tiden nu, tröttnat nog på den snart >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Just nu är det nog Crimson Thunder av Hammerfall. Men den absolut bästa som gjorts är utan tvekan Princess of the Night av Saxon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jag som spelar med till min favorit låt =) feel free to comment =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Hadise - düm Tek Tek (hon är så Snygg) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Muse - Starlight är jävligt skön (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Porcupine Tree - Dark Matter Oerhört vacker. Dock får man inte glömma: Porcupine Tree - Anesthetize, en låt som har mer eller mindre allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 (redigerat) Som det feta Färjestad fanet jag är måste jag vara lite fjantig: Redigerat 27 Mars 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 (redigerat) måste ju säga att jag hellre rankar bästa album än bästa låtar. kan inte direkt utse nån däremot kan jag slå ett slag för ennio morricones ledtema till the good, the bad and the ugly. något av det bästa som någonsin gjorts. helt klart ;) xenophobia: schysst att du gillar porcupine tree. :] dark matter är jättefin, som det mesta lugna steven gjort. dessutom,fear of a blank planet är ett jäkla bra album, hela albumet har i princip allt...inte bara anesthetize. :] Redigerat 27 Mars 2009 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 xenophobia: schysst att du gillar porcupine tree. :] dark matter är jättefin, som det mesta lugna steven gjort. dessutom,fear of a blank planet är ett jäkla bra album, hela albumet har i princip allt...inte bara anesthetize. :]Jo, hela Fear-skivan är fantastisk rätt igenom. =)PT har gjort många låtar som kan nämnas i denna tråden, håller även låtar som Arriving Somewhere but not here, Trains och Even less bland favoriterna. =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Just nu är det antingen Red Hot Chili Peppers - Give It Away eller Janes Addiction - Stop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.