nico Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 själv tycker jag det är den absolut roligaste sporten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Det är väl rätt så roligt har bara kört det i skolan på idrotten men då tycker jag det e kul. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 innebandy är klart den bästa sporten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 innebandy är lätt bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 1.Fotboll 2.Innebandy PÅ sommaren är det så. På vintern tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 innebandy suger? fy f*n, sämsta sporten, efter pingis har en tändens att småhacka motståndarna på smalbenen -__- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 det är lika bra som fotboll det är alltså bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 ja om inte roligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Innebandy är klart den roligaste sporten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Innebandy är klart den roligaste sporten så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 fast jag har bara spelat det i 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.