Xade Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Ur ett visst perspektiv så är du ju nazist då, Xade. För resten tror jag att många personer tar illa upp av din "lista" <_< nej, det är jag inte !! :angry: jag menar inte att vita är bättre utan att man ska bo i sitt eget land Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 En kompis i det riktiga livet informerade mig om tråden, ränner in och svarar.. ;) Hatar du feminister, Xade ? Jag förstår inte varför. Dom stör väl inte dig, eftersom dom knappast kommer få med någon till valet nästa år, och ditt moderatparti lär ju vinna. Varför klaga ? Om någon skulle skapa ett maskulint parti, skulle du klaga lite mycket ? Är du maskulinist (stava) ? Hata kommunister ? Det är säkert inget fel på kommunister personligen, dom är säkert snälla, och deras ideer är ju för f*n smarta och ibland även genialiska. Kommunismen är bra, om den fungerar. Eller, den lär vara det iallafall. Dock har vi fått bevis på att den slutar i världskrig och diktatur. Dock inget som alla kommunister är orskaken bakom. Det är ledarna det är fel på. Och visst, jag är med på kommunismstyrt Sverige om jag vet att det kommer funka. Det där med att inte tro på gud fast man är kristen är en personlig sak, som man helt själva får avgöra. Sen får du hata mig hur mycket du vill.. ;) Alla får tycka olika om alla, och det vore förjävligt om man inte fick det. Och ingen är onormal, och ingen är normal, syftar mest på homosexualiteten, eftersom alla är olika. Vem är standard ? Vem är exemplet på en människa ? Det finns inga svar på dom frågarna, egentligen kanske det är så att man ska dras till sitt eget kön, vilket låter krassligt i vissa öron, men, så kanske det är. Det finns säkert de bögar som tycker att du Xade, jag antar att du inte är bög, är förjädra onormalt. Och det är charmigt, att alla är olika, man behöver inte följa någon j*vla regel hela tiden, att man ska vara som alla andra, och tycka på ett visst sätt. Tänk på det. Sen får du tycka hur du vill. Grattis till dina starka åsikter, Xade. Cya, suckers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 För det första hatar jag ingen! För det andra har kommunismen bara idiotiska ideer För det tredje lär du upptäcka senare i livet att gud finns För det fjärde så säger jag fortfarande att det är onormalt att vara homo/bi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 (redigerat) Har du bott i ett kommunistiskt samhälle och sett hur skiten styrs ? Tveksamt, sötnos =/. Förhoppningsvis kommer alla världens bögar, svarta, kommunister, feminister och hela andra bunten från vänstern och spöar ner sånna som dig, Xade. Så du får veta hur det egentligen ska gå till, inte som på en hockeyplan. Inte. Senare i livet lär du dig att Big Bang och hela skiten är bevisad, och du lär dig också att inte mucka med alla om allt. Förmodar jag iallafall, lillsnutten. Redigerat 11 April 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 (redigerat) Jag hoppas alla svarta och invandrare borde spöa skiten såna som XADE inklusiv han som mellanmjölk säger. Redigerat 23 April 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 För det första hatar jag ingen! För det andra har kommunismen bara idiotiska ideer För det tredje lär du upptäcka senare i livet att gud finns För det fjärde så säger jag fortfarande att det är onormalt att vara homo/bi Vad är det för fel på en idieologi som går ut på att kämpa tillsammans, äga tillsammans, ta hand om varandra och avskaffa förtryck? "Häng Gud! Gud är rasist! Gud är fashist!..." -Ebba Grön Kanske lite onormalare att vara homo/bi (om man räknar att normal=det som de flesta människor är) men det gör det inte till ett fel, konstighet, farlighet eller sjukdom på något sätt. Ut med de vita Texas-cowboysarna nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jo, det tycker jag också, Jellyfish. Att det är majoriteten som bestämmer vad som är normalt, men så borde det väl egentligen inte vara.. ;D ? Hur är en människa normal ? Som Adam och Eva, för dom var först ? Okej. Låt oss säga att Adam var brunhårig, ska dom resten som inte är brunhåriga ut ur landet ? Ska de personer ut som inte har en leverfläck som samma ställe som Adam, eller lika många hårstrån ? Ska alla töser ut som inte är lika långa som Eva ? Jag vet, det låter överdrivet. Men jag vill bara försöka säga till sånna som Xade att ingen är normal. Visst. De ord som kommunismen strävar efter är smarta, och det är verkligen inget fel på tankarna bakom det hela. Men när det genomförs idag så blir det inte riktigt som det är tänkt, verkar det som.. ? Iof så Kuba det enda aktiva kommnismen på jorden runt nu, (tror jag?), och där är det ju kalas. Så ska det vara, då kommunismen funkar är det extremt smart. Men, som sagt, Fidel Castro är väl den enda som kan fixa detta.. ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Xade: har du upptäckt att gud finns? har du mött han på stan eller fått en lapp i brevlådan? Hur kan du vara så säker. Om man är bi så kan man vara kär i personer av motsatta könet är det fortfarande konstigt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Kommunism har inte en ända bra idee. Vissa är överlägsnare än andra det är en orättvis värld bar att acceptera och kämpa inte emot. Gud finns du får se. En människa är normal om man är hetero! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Tss, så du kommer följa med honom upp i himlen när världen går under eller? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Visst. De ord som kommunismen strävar efter är smarta, och det är verkligen inget fel på tankarna bakom det hela. Men när det genomförs idag så blir det inte riktigt som det är tänkt, verkar det som.. ? Iof så Kuba det enda aktiva kommnismen på jorden runt nu, (tror jag?), och där är det ju kalas. Så ska det vara, då kommunismen funkar är det extremt smart. Men, som sagt, Fidel Castro är väl den enda som kan fixa detta.. ;). Vissa delar av Indien styrs kommunistisk, Laos styrs kommunistiskt, m.m. Sedan finns det ju vissa länder som kallar sej för kommunister fast det är ett förtryckarsamhälle. Xade: Om Gud finns, varför är det nästan bara jävligheter på jorden? Hur förklarar du dinosarierna och apmänniskorna? "Den som är vän med vetenskapen behöver ingen Gud" -Lenin "En person som inte har Gud i sitt liv har bredare livssyn" -Lenin "Gud skapade inte människan. Människan skapade Gud." -Vette f*n... ;) Gud ser jag bara som en påhittad grej som svaga personer behöver för att stötta sej emot. Det finns inga som helst belägg för att en Gud skulle finnas, finns han så bryr han sej inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Alla som är från andra land som retar mig varje dag och slår mig -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg