Guggo Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ja, xade hatar alla utom dom som är som han, har du inte märkt det än ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ja, xade hatar alla utom dom som är som han, har du inte märkt det än ?? nej :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) jag? öh ne jag är ingen som xade som tror på gudm Att döma av dina åsikter låter du väldigt mycket som om du håller med xade.... Redigerat 2 Maj 2005 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 det är väl bra. om alla mina åsikter skulle gälla i sverige skulle det vara världens bästa land Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 nej, då skulle bara du bo där..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Guggo: det har du rätt i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 I den här tråden har det förekommit grova personliga påhopp och dyl.. Den har totalt spårat ur och var inte direkt vettig från början.. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg