Jellyfish Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (Baserat på Dantes beskrivning av h*lvetet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 läs "The Divine Comedy" om ni tycker Dante värkar rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 håller med om mycket i det första inlägget. men VÄRST av allt är ändå: -Folk som alltid tror att de är bättre än alla andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 tycker nog ändå att wannabes är det värsta som finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 håller med om mycket i det första inlägget. men VÄRST av allt är ändå: -Folk som alltid tror att de är bättre än alla andra som om inte vissa är bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 kan vara så, men du är det då säkerligen inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det är klart vissa människor är mer värda och bättre än andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ne alla är lika värda Säg nån som inte är lika värd som nån annan och varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Usama bin laden är 0 värd. han pajjar för USA och är taliban även Saddam är det och Arafat var det... Bush är mest värd han håller koll på världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Xade är isånnafall också 0 värd. Han pajar mina intressanta inlägg med motgångar, och han har en ful avatar. Han borde dö. Jag är mest värd i världen. Jag har långt hår. Jag håller koll på mina klasskamrater så dom inte snor cyklar och mular varandra med röbetssallad i matsalen. Jag är bäst. Avguda mig. :) (Förhoppningsvis kommer du en dag att förstå ironin i mitt inlägg :/). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 din avatar är inte heller så vacker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 din avatar är inte så snygg heller? kalvin, du heter mellanmjölk hur kan du säga att jag är 0 värd? fast jag antar att du var ironisk i det också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg