Doed Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Hur mycket kostar en router som fixar 8mbits, man behöver väl ett hyfsat nätverkskort också (trådlöst). Sedan kan man väl också skapa nätverk med routern. Min kompis har trådlöst bredband med bluetooth. det kanske också är något att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 har kollat lite.. det kostar typ 700-1000 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 har kollat lite.. det kostar typ 700-1000 spänn. Då gjorde väll jag en miss när jag kpe min... typ 2000...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 ehm jag har hittat det for 300 kr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 var det med pc-lort då da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jaså? hur förklarar du då att min 10 m kabel mellan modem och dator funkar alldeles utmärkt? Glömde nämmna att det fins utrustning som klarar en felkopplad kabel. Pc-card kan andvändas av både bärbara- och stationeladatorer till trådlösanätverk, stationella behöver ett addapterkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 har du en trådlös router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 ursäkta så mkt då hanke, men till vårat Thomson speedtouch SKA det iaf vara rak kabel. det var åtminstone det som följde med och det var det som funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Kna man skapa nätverk med en trådlös bredbands-router. eller är det bara för att fördela bredbandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.