Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag vet det jag vet, det räcker för vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 men du vet ju ingenting, det erkände du ju förut...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 "Polisen ska ägna sig åt att lösa brott, inte slösa tid på att jaga ungar som laddar ner" -Nånting från Göteborgs Posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 så fort jag hör ordet kultur osäkrar jag min revlover- Joseph Goebbles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Fuck you i wont do want you told ya ! : rage against the machine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 så fort jag hör ordet kultur osäkrar jag min revlover- Joseph GoebblesARGH, jag stör mig kraftigt på den, den står nästan i varenda j*vla spårvagn i gbg ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 mjo, det var därifrån jag snodde citatet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 vad är det för fel på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 "Visst var Gustav II Adolf och Karl X Gustav erövrarkungar - men utan erövringar hade vi antagligen inte haft något Sverige alls, för i motsats till vad ett eller annat utvalt folk påstår så har Gud aldrig kommit till oss, pekat på Sveriges plats på jorden och sagt att "detta ska vara ert land"." – Herman Lindqvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 oj, för långt citat :P jag gillar korta :P "Det är gott när det är gratis" - Capone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) "För att ta reda på vem som styr, ta då först reda på vilka du inte får kritisera." – okänd Redigerat 14 Oktober 2005 av mantis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 vad är det för fel på den? 1. den står skirvet på varenda spårvagn i min vackra stad... 2. Det är en nasse som har sagt det ! "11900 kr, vis pruttmån finns !" - kille på blocket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.