Nice Time Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 "Man ber inte om sin rätt, man slåss för den." -Adolf Hitler Får Man Inte Citera han så borde du ta en titt på han som citera Joseph Goebbels Joseph Goebbels, född 29 oktober 1897 i Rheydt, Mönchengladbach, Nordrhein-Westfalen, Tyskland, död 1 maj 1945 i Berlin, Tyskland (självmord), fil.dr. i litteraturhistoria 1922, Gauleiter i Berlin, tysk nazistisk politiker; minister för folkupplysning och propaganda från 1933. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 man får väl citera vem man vill... dessutom gillar jag hitlers citat lite gran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Ja en del saker han sa lätt väll rätt bra men han va ju litte störd någon stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 "…den svåraste striden måste inte utkämpas mot de fientliga folken, utan mot det internationella kapitalet." -Adolf Hitler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Jag har detta citat som min signatur... och vilken jag mycket tycker om ^^ 'Hela världen är en rad av underverk, men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardagliga.' - H.C Andersen Och även denna; "Det vi hör glömmer vi. Det vi ser minns vi. Det vi gör förstår vi" - Okänd. Redigerat 15 Oktober 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 "Man ber inte om sin rätt, man slåss för den." -Adolf Hitler Får Man Inte Citera han så borde du ta en titt på han som citera Joseph Goebbels Joseph Goebbels, född 29 oktober 1897 i Rheydt, Mönchengladbach, Nordrhein-Westfalen, Tyskland, död 1 maj 1945 i Berlin, Tyskland (självmord), fil.dr. i litteraturhistoria 1922, Gauleiter i Berlin, tysk nazistisk politiker; minister för folkupplysning och propaganda från 1933. klart att man får citera tandborsts killen.....bara man inte bryter mot någon regel i citatet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Hitler whas nicht ein wütender Mann sah er youst die Welt auf einer einer anderen Weise -fd. SS fångvaktare på Auschwitz-Birkenau Översatt:Hitler var inte en galen man han såg bara världen på ett annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Du verkar gillar hitler lite grand. Själv tycker jag inte om honom men vissa citat som gäller han kan vara rätt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 "Imagination is more important than knowledge." -Albert Einstein. Jude och hela världens förebild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag gillar inte einstein... tror att han var en blufff... desstuom tycker jag inte det uttrycket är så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Men det är ju för att du är nazist. Men alla personer med lite mer intelligens vet att han är världens smartaste person..varför skulle han annars vara ''roll-model'' för MENSA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Nazist tror jag knappast på.... Men Xade hatar all vetenskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.