nico Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 tycker att om man anmäler att inlägg som en moderator sedan varnar för eller tar bort kunde man få lite fm, typ 20. man hjälper ju dem faktiskt och får man ngt för det kanske fler bryr sig om att anmäla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag tycker att vissa moderatorer inte skulle vara så tyckna o ge varningar när man anmälde nån annans onödiga inlägg. Plus när man själv även skriver vettiga saker.. http://www.my-smileys.de/smileys2/23.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Men många skulle nog börja anmäla massor med onödiga saker för att få FM då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag skulle tycka det var bra om fler anmälde. För det finns så mycket spam. Men bäst är det nog bara att informera om anmälningar eftersom man får Fm för nästan allt. Har själv inte än förstått hur man ska skriva i en anmälan. Hittar knappt någon information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag skulle tycka det var bra om fler anmälde. För det finns så mycket spam. Men bäst är det nog bara att informera om anmälningar eftersom man får Fm för nästan allt. Har själv inte än förstått hur man ska skriva i en anmälan. Hittar knappt någon information. Skriv in vad inlägget bryter mot. T.ex. § 1.11 - onödigt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag tycker att han som bröt mot regeln skulle också få en straff på 50fm som skadestånd typ -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 ok, då antar jag att ni ser vilket inlägg man anmäler ;) Så man måste skriva nummret (?) på lagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Cobraz: Själv tycker jag nog att det räcker med en varning. frezy_man: Ja, vi får en länk till inlägget du anmält. Och jo, bäst är om du skriver vilket nummer på regeln det är så går det snabbare att göra något åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Cobraz: Själv tycker jag nog att det räcker med en varning. frezy_man: Ja, vi får en länk till inlägget du anmält. Och jo, bäst är om du skriver vilket nummer på regeln det är så går det snabbare att göra något åt det. Men räcker det att bara skriva den regeln? Alltså inget nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 jag skriver alltid bara t.ex. såhär: §1.1 men altså jag tänkte att man får inga fm om inte moderatorn håller med om att det är ett onödigt/dumt inlägg eller att det bryter mot någon regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag brukar ofta skriva §X.XX och vad paragrafen menas. Ibland minns jag dock inte paragrafen och skriver vad det är för fel... vilket kanske inte är rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Så länge det är begripligt går det bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.