Zonix Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Jag vet att det är Multi Theft Auto.. men sen vet jag inte.. kan någon ge fakta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 vet inte men det låter som om man kör gta online kanske (multi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Ja, det är det. Man måste ladda ner programet, göra några saker sen borde det funka. Men det fungerade inte alls för mig och det programet är väldigt krånglikt, enlikt mig iaf.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 vet du var man laddar ner de då? . å till vilket gta? vc ? sa ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Här är länken till sidan som handlar om Mta. På den sidan finns länkar till sidan, och när du väl är där kan du ladda ner det. På MTA kan man spela online på Gta 3 o vc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Multiplayer i Vice City skulle vara jäkligt roligt, fast inget går upp mot San Andreas - San Fierro! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja, när man gör vad man vill..Dubbelt..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burki Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hur leggar man en bild som syns när man skriver not i forumet kan non svara jag skullle villja ha den här :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Mta.. det är GTA Vice City "online"..det är en mod som man installerar och sen gör man gtavc online...fast man måste ha Gta vc installerat i datan för att kunna köra mta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, det är dåligt, enligt mig.. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Idiotiaz. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Kan du förklara lite bättre vad du syftar på? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg