Wiper^ Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Jag undrar om någon känner till en sida med gratis webbhotell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Jag undrar om någon känner till en sida med gratis webbhotell Gratis webbhoteller har jag aldrig hört talas om.Om du vill ha bästa möjlighet för att utnyttja mysql och php så är tripod.spray.se den bästa alternativen jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 OK. Jag vet at det finns gratis webbhotell men det jag har försökt med kan man inte ladda upp en filtyp som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 OK. Jag vet at det finns gratis webbhotell men det jag har försökt med kan man inte ladda upp en filtyp som jag vill. På tripod.spray.se kan du använda en så kallad nät ftp.Du kan ladda upp vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Jag har en egen server där jag laddar upp mina hemsidor. Dom tar nästan alla hanteringsprogram. Iaf dom som jag använder, Php, Asp & MySQL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag har en egen server där jag laddar upp mina hemsidor. Dom tar nästan alla hanteringsprogram. Iaf dom som jag använder, Php, Asp & MySQL.. Tråden är om var man hittar en gratis webhotel, INTE om att du eller någon har en egen server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Men webhotell är sämst. Skaffa en egen Apacheserver så behöver du inte bry dig om utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) freewebs.com www.[vad du vill].reklam reklam = t & k Redigerat 16 April 2005 av Ow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 freewebs.com www.[vad du vill].reklam reklam = t & k Freewebs suger.Visst erbjuder dom dej 40 MB utrymme, men du kan bara ladda upp maximalt 50 filer om du inte är premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 aa jag tror tiprod eller vad den heter är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 aa jag tror tiprod eller vad den heter är bäst Ja, jag tycker också att den är bäst, som sagt så erbjuder dom dej en Mysql databas och domstödjer PHP dessutom. Men tyvärr är reklamen störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 aa jag tror tiprod eller vad den heter är bäst Nä tripod är inte bäst. De bästa är http://www.cqr.nu/ De ha stöd för PHP och MySQL. Du får som start 25 mb men kan uppgradera om du har en bra anledning. Det är gratis men det är lite bökigt med ansökan till medlemskap. Dessutom måste du logga in på deras IRC-server varje dag men det är inte så svårt. Men jag rekommenderar CQR starkt. Ingen reklam, inga popups och inga avgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.