Mezox Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) Med Expansion pak kan man spela Donkey kong mm... Men gör den något mer? Redigerat 15 April 2005 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 expansin pak till vad, eller bara nintendo 64? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Only N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 ;) tror inte det, bara spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag har hört, är inte säker då jag alltid har kört med expansion pak, att grafiken på spelen blir bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
West Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) jo, grafiken blir bättre till vissa spel (The World Is Not Enough t.ex.) och krävs även för att kunna köra vissa spel, typ Donkey Kong och Majoras Mask om jag inte minns fel Redigerat 17 April 2005 av West Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 jo, grafiken blir bättre till vissa spel (The World Is Not Enough t.ex.) och krävs även för att kunna köra vissa spel, typ Donkey Kong och Majoras Mask om jag inte minns fel Står redan i första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jo det är några spel man måste ha Expansion pak Eller rätt många egentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg