purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 E de nån som lyssnar på Good Charlotte,Bloodhound gang å Rammstein. Isåfall vilka låtar tycker ni e bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Lyssnar på Rammstein ibland, men bara på några låtar. Tycker om "Amerika" låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jepp, Rammstein, inget annat... Nästan alla låtar är bra, Mutter-skivan är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Det händer väl att man lyssnar på good chalotte ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Amerika e nog den bästa rammstein låten jag har hört kan lägga ut översättningen här när jag hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Amerika e nog den bästa rammstein låten jag har hört kan lägga ut översättningen här när jag hittar den. Får man fråga varför du ska det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 För att de e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkangel Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 jag lyssnar ofta på good charlotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Darkangel, trden skapades 16/04-2005 19:12:40... Rätt onödigt att svara på denna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) Fullkomligt älskar Good Charlotte! ^_^ Har många favoriter med dom; In This World(Murder),Riot Girl, Predictable, Lifestyles of the Rich and Famous, Movin' On... Redigerat 21 Maj 2006 av Rockin' Puppy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jag lyssnar på Rammstein i bland, mamma har några låtar med det bandet på datorn. Bandet är inte direkt dåliga. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 bloddhoung gang är rätt bra, specieltl foxtrot uniform Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.