bogerman1 Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 vet ni nån sak som man kan göra plattformspel med som typ supermario fast inte game maker det är svårt kan nån hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 varför int med game maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Han sa ju att det var för svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) THE GAMES FACTORY! :) SÅ KLART! :lol: :medieval: <----TGF...... GAME MAKER--------> :meddum: Redigerat 17 April 2005 av egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 är game maker svårt??är inte det lättaste?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 nee, det är rpg maker typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 (redigerat) jag har games fdactory nu men hur gör man med den Redigerat 24 April 2005 av bogerman1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 game maker äger och är enkelt, men ska man göra plattformsspel är det väldigt krångligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 men såhär alltså om man vill göra spel som typ mario world eller nåt sånt vad ska man ha då :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 jag har bara testat att göra ett maze-spel i gamemaker, jag tycker det är enkelt om man bara läser Maze Guiden på den officielle hemsidan (under Tutorials i menyn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 man kan göra 3D i gamemaker........ har själv gjort ett spel typ som quake1 (att du ser vapnet framför dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jag vet hur man gör plattformsspel i Game Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.