Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 tycker ni kloning är bra eller dåligt, sjävl så tycker jag det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Utveckling måste framåt. När man väl har möjligthet till det, varför inte utnyttja det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Det är väll bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Nja, jag vet inte riktigt. Visst, vissa saker är bra, men jag skulle inte vilja ha en kloning av mig själv t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 kloner, finns överallt, enäggstvilligar tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Man kan klona sitt dju om det dör, då har man kvar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Det skulle nog ge en hel del problem som sagt. Andra exempel skulle vara överpopulation och jag skulle inte vilja vara en klon ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Om kyrkan motsätter sig kloningen är kloning en bra sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 som sagt, enäggs tvillingar är kloner, skulle du inte vilja vara enäggstvilling heller ? kloner föds på vanligt sätt och växer upp.... de är inte kopior av orginalet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Praktiskt? Ja, visst... Etiskt? Tveksamt.. ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 ja, i hjälpande syfte, nej eftersom det kommer balla ur och bli "star wars" av hela skiten, istället för "vanliga" så kommer det vara en super människa som man klonat fram som kommer kriga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 i nu läget kan man inte klona super soldater..... och inte om 50 år helle, kloner är bara orginalets yngre tvilling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.