lukas95 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag kör på en orc warlock lvl 40 namn:Blademaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Human warrior lvl 14... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Kör alla PVP ? Jag lirar både normal och pvp men asså inget som kör på Aszune ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Har startat en alt på Earthen ring, RP är ju rätt kul, ni borde pröva =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 aww, ska fråga morsan om hon kan låna mej lite pengar te WoW, är det kul lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 @ Chain: Om du var i ashenvale/splintertree i fredags så lär du ha träffat på oss, våran guild tog över zoram strand och ST. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag är nog ensam på fuska om att lira på Burning Legion, vi dödade ett Alliance raid i Crossroads igår. Sk*tk*l........... Jag dödade 5, kom lite sent........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jag är nog ensam på fuska om att lira på Burning Legion, vi dödade ett Alliance raid i Crossroads igår. Sk*tk*l........... Jag dödade 5, kom lite sent........ Jag lirar i Burning Legion !!!! har en Mage (Undead) lvl 13 och en Rouge (Undead) i lvl 16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Har/Hadde en Level 60 Night Elf Warrior på Burning Legion, men slutade spela på den, och har gått över till min Orc Shaman på Silvermoon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.:Skywalker:. Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Är det inte någon som spelar Wow här på fuska?? japp om du frågar om WoW så är det mitt Favvo spel det är bara för :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Falwk Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Oh gud, har så MÅNGA karaktärer! På EU testserver kör jag alliance, och har en Nightelf Warrior som heter Telphefea (Knappt aktiv), en gnome warlock som heter Nomyeck (Aktiv) och en rouge som heter Yeiniel. Och på Dragonmaw har jag en lvl 28 rouge, nightelf som heter Aikanáro. (Och många fler...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gagge Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 bara jag som kör på hellscream????? jag är night elf hunter lvl 13:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg