Guggo Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 idag kl 18.00 valdes Joseph Ratzinger till ny påve..... vad tycker ni om det ? inte bara om joseph utan även att påven är en sån central världsgestalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) Jag är totalt ointresserad av vem som har blivit påve. Det kunde lika gärna ha blivit Göran Persson. Ingen av dem gör ju någon nytta. Redigerat 19 April 2005 av Spirtual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Verkligen inte insatt i skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag har undrat varför påvarna väljer ett nytt namn när de väljs? Den nya påven skall ju heta Benedictus XVI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag har hört att den nya påven har varit med i Hitlerjugend under andra världskriget. Det låter ju lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag har hört att den nya påven har varit med i Hitlerjugend under andra världskriget. Det låter ju lovande. Alla, med några få undantag, var med i Hitlerjugend. Det var istort sett tvång på det, var man inte det så blev man hämtad och fick vara med ändå. Dock så blir väl den nye påven like dum som den förre, konservativ och jävlig. Katolska kyrkan tycker jag är sjuk. Ta inte illa upp om någon är katolik därute, är inte fullt insatt. Men av det jag vet/har hört så är det en utav de pissigaste religionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 varför kallar du katolicismen pissig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 varför kallar du katolicismen pissig ? Som sagt, inte helt insatt, men tycker den verkar vara alldeles för konservativ i många frågor. Mycket fördömmande av nya saker, nya teorier och liknande. Inte för att protestantismen är så mycket bättre. Jag klankar inte ner på någons tro nu, men kyrkorna och prästerna är så koruppta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 hatar gud eftersom han inte finns och asså han gjorde abslout inget för te x afrika han förvärrade bara allt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 hur kan du hata nåt du påstår inte finns :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Han bara snackar, gud finns och Påven var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 var eller är ? Xade är du katolik eller protestant ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.