Baranoi Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Kolla på Good-Tutorials. Där finns det (nästan) oändligt med saker du kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Good-turital vad e det?? :unsure: Kan ni inte säga hur man gör bakgrunder på Ps?? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Du kan alltid använda Brushes. Det gjorde jag på min :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 men vad e brushes?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 förlåt att jag byter ämne men när ni snackade om avor, så undrade jag om ni visste några upload-sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) Liquid: Jag brukar använda ImageShack och SilentWhisper... Edit: Fixade understruken text bara... Redigerat 30 April 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 men vad e brushes?? :huh: Det är penslar som man kan trycka ihop till en bakgrund eller annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 kan man ladda ner brushes o om man kan ha dom som texter???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.