frezy_man Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Hej hej...jag är jätte glad gamer som just blivit av med 2-300 timmars save på mina minneskort... FÖR ANDRA GÅNGEN! :( Efter första gången trodde jag att jag lärt mig något. Så naturligtvis köpte jag ytterligare ett minneskort så att jag kunde kopiera alla sparade filer (de viktiga) till det andra minneskortet så... :huh: Egentligen har dessa sparade filer inte försvunnit men det står att man måste formatera om minnes kortet och när man gör det så kommer en varningstext upp att alla save kommer att försvinna. Någon som vet hur man formaterar om utan att saven försvinner? För det som var det värsta var att båda mina minnes kort måste formateras samtidigt. Alltså, båda behöver formateras!"##&%&¤ :evil: Det kan vara så att mina minneskort nästan är fulla. Förra gången behövdes minnes korten också formateras När det nästan var slut på block. VAAA faan! Jag har ju inte kört med orginal minnes kort utan pirat. Så det enda vettiga är väll att köpa ett orginal. Eller kommer samma skit att hända då också? Jag har ett Joytech och ett egentilverkat från GAME. :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag har orginal och har aldrig haft problem med minneskorten. (Dock en gång, när kompisen raderade min SSBM-fil av misstag :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Man ska ha original ju! Jag har original, och det har aldrig hänt mej nått! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Granli Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja, ännu en gång får man reda på att pirat kort är inget man kan lita på! Nästa gång, köp orignal. Några hundra kronor dyrare men det är det värt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag har alltid kört pirat, det är billigt. Dock så mister man hela sparskiten när man har kommit som längst. Min räddare i nöden, NesseN, gav mig dock ett orginal som funkar finfint. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Tusenblockkorten (de största som finns) kostar ju bara tre hundringar...det är väl inte så dyrt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Jag har 1 piratkort och 3 orginal har aldrig fåt problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Men på orginal korten...Har ni fyllt ett orginal kort någon gång? jag ska faaaaan inte röra mitt GC förrens jag har fått hem ett orginal minnes kort...är så j*vla less på skiten. Hur kul är det att förlora hundra tals timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Men på orginal korten...Har ni fyllt ett orginal kort någon gång? jag ska faaaaan inte röra mitt GC förrens jag har fått hem ett orginal minnes kort...är så j*vla less på skiten. Hur kul är det att förlora hundra tals timmar! Jag använder orginal och det blev bara 4 block kvar på det(59 som total) och det hände inget. 3 veckor efter att det blev fullt så köpte jag ett 251(orginal såklart) och inget har hänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Det kommer aldrig hända nått om man använder original! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Jaghar varit med förut, då minne raderats helt plötsligt. Dock inte på Gamecube orginal kort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Hej hej...jag är jätte glad gamer som just blivit av med 2-300 timmars save på mina minneskort... FÖR ANDRA GÅNGEN! :( Efter första gången trodde jag att jag lärt mig något. Så naturligtvis köpte jag ytterligare ett minneskort så att jag kunde kopiera alla sparade filer (de viktiga) till det andra minneskortet så... :huh: Egentligen har dessa sparade filer inte försvunnit men det står att man måste formatera om minnes kortet och när man gör det så kommer en varningstext upp att alla save kommer att försvinna. Någon som vet hur man formaterar om utan att saven försvinner? För det som var det värsta var att båda mina minnes kort måste formateras samtidigt. Alltså, båda behöver formateras!"##&%&¤ :evil: Det kan vara så att mina minneskort nästan är fulla. Förra gången behövdes minnes korten också formateras När det nästan var slut på block. VAAA faan! Jag har ju inte kört med orginal minnes kort utan pirat. Så det enda vettiga är väll att köpa ett orginal. Eller kommer samma skit att hända då också? Jag har ett Joytech och ett egentilverkat från GAME. :angry: :angry: Nästa gång när du har köpt ett joytech minneskort så sätt in det i slot A och ta ur det andra (inget minneskort får vara i slot B,för då om det finns data på det minneskortet så raderas det) så väljer du att få det som normalt,för sen så är det som orginal (jag lovar,jag har ett och gjorde det här som jag skrev och det blev inte av med data på det andra minneskortet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg