Gäst Tomatketchup Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag ritar också ganska bra!Ibland ritar jag FM i kladdstil och ibland Manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) Serie En serie jag tecknade på datorn.. Läs på det japanska hållet... från höger till vänster alltså.. Redigerat 6 Maj 2005 av Kurojaki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Kul haha! :) Bara om jag kunde visa en sån bra Maxweel serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Njaoo, min serie är helt enkelt lite puckad:p den heter "Sigges svåra damp" ..Handlar typ om en kille som heter Sigge[streckgubbar] och hans två andra vänner Anne och Max.Typ varje gång han förlorar på ett spel eller blir tillknuffad får han damp och dödar en/flera personer. Väldig blodig serie, Haha! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Tecknar också serier, men fast då bara sträckgubbar =\. Nästan alla som jag visat mina serier åt tycker att de antingen är roliga eller så är dom sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Använder aldrig streckgubbar och har aldrig gjort det. När jag var yngre hände det att jag gjorde nåt kasst på datorn men det blev bara nåt poänglöst fjant. Nu lägger jag ner mycket med jobb på det, även om mina figurer inte är så hemskt detaljerade. De är mer... vad ska man säga, personliga. Inte särskilt seriösa. Föredrar att göra djur eftersom man kan driva med i princip allt omkring dem, människor däremot måste vara något seriösare. Frågar du nån som sett mina så vet jag inte vad de säger. Enligt lillsyrran jag har skön humor och går ibland över gränsen för mycket. Men det håller ihop ändå, och jag håller det barnvänligt dvs inga blodiga sekvenser, inga mord osv. Det skulle ta bort det roliga i handlingen. Istället för att visa en slagsmålsscen kan man lägga till en massa dammoln och smärsstjärnor runt om och lägga in en fjantig kommentar av nån åskådare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Bröderna Sticksson heter min serie... =).... Gör den på datan med... och på papper =P... PS. Det är inte bara stickgubbar i den =P DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag gör inte sträckgubbar,bara i Maxweel serier där jag måste ha folk.T.e.x om han ska lägga ut eller låna pengar på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 En serie jag håller på med, den är inte klar än men jag kan visa dom två första rutorna XD http://img119.echo.cx/img119/3083/comic3r1ic.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Så nu har jag kommit en bit ^^ http://img189.echo.cx/img189/3113/comic3r5zd.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag fatta inte riktigt vitsen:/,men om den inte var färdig så bryr jag mig inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.