Tomi Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Bra historia,men nu har jag blivit färdig med den första boken av Vargberga böckerna. Den blev skitbra,jävligt massa humor,spänning osv.På sista sidan får man se den killen som blev tillplattade på huvet fått:En båt,en val,ett flygplan,en stjärnkryssare från Star wars,en Pikachu och en komet......Och han lever än.....Ovärkligt? ovärkligt? nej, nej vem som helst skulle ju klara av det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 jäeklar! visste inte att så många ritade sina egna serier! :blink: känns lite mesigt att komma med min serie som jag gjort på datan: Comic jag ska försöka att göra tecknade skisser utav karaktärerna (ja vi kom på mer än 1) här är den först jag gjorde: Comic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Haha! Hoho! Asroliga! Jag gjorde en rätt kul serie just. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) jagg håller på med en serie hand gjord och det ska handla om en tjej som vill bli pirat det är som storin one pice fast med lite mer humor och en annan sak jag har döpt tjejn till min favorit ritare kurojaki hehe jag håller på med del 1 nu och den sden hetter kurojakis färd hella boken och jag har grym fantasi nu hehe :cool: fasiken min hund ått upp mina tekningar Redigerat 3 Augusti 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Oj,din hund måste ha älskat dina teckningar! Var du sååå bra på att teckna serier? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Här kommer jag me en liten serie, hade så tråkigt.Ja lovar att den e as tråkig. Fick iden på neopets(ett ställe för er som inte vet) http://img348.imageshack.us/img348/219/happysball5us.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 kuul!? (hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 jagg håller på med en serie hand gjord och det ska handla om en tjej som vill bli pirat det är som storin one pice fast med lite mer humor och en annan sak jag har döpt tjejn till min favorit ritare kurojaki hehe jag håller på med del 1 nu och den sden hetter kurojakis färd hella boken och jag har grym fantasi nu hehe :cool: fasiken min hund ått upp mina tekningar Eh? o.O; Är jag din favorit ritare? OMG, får strax skapa en Fanclub o.O; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 hehe det kan du göra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 När jag börjar skolan igen ska jag börja göra 5:an av Flykten till Vargberga. Så länge får ni vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Förlåt för dubbelinlägg. Klar med femman!Det blev riktigt bra! Det jag egentligen skulle säga är att jag kanske kommer publicera mina serier i en tidning s.k "Insidan"(tror jag att det hette).Det kanske kommer säljas över hela landet glömt bort.Men om det gör det så är mina små serier med där.Ah.Äntligen får jag göra ett av dom sakerna jag helst vill göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 FisharMario: Måste bara kommentera dig: Insidan är en kristen ungdomstidning. Nåt säger mig att det inte var den du syftade på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.