Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Aaa, typ för att vi har förstört regnskogarna :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 äru medlem i R.E.M. eler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jag tror på gud,och jag tror att han finns men om han inte gör det blir jag rädd för vad som händer efter döden? :unsure: finns paradiset? eller e det bara ett svart tomrum hela tiden? det e en svår fråga det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 är det inte ganska själv klart att det kommer vara sjukdomar, krig osv.... det hade min kompis döda dvärghamster kunnat räkna ut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 jag tror inte på gud men ändå om han skulle göra det så skulle han nog inte bara komma å säga - Hej jag är gud.. du ska upp i himmelen eller ner i dödsriket :blink: det känns lite sjukt..om gud skulle finnas varför skulle han då låta alla människor i Asien katastrofen dö? varför vill han döda oss när han har skapat oss?? försök att svara på den... Jo, det är sant Mellanmjölk. Och Gud kan ju inte förhindra allt. Ingen har sagt att livet är lätt. Tvärtom, livet är praktist taget skitsvårt. Själv så tror jag både på gud och s*tan. Finns gud så borde ju s*tan finnas, och tvärtom. Skulle bara en finnas så skulle världen gått under för länge sen. Jag tror att dom båda världarna, uppe och nere (gud och s*tan) kämpar om vem som ska ha kontroll över jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag tror på gud,och jag tror att han finns men om han inte gör det blir jag rädd för vad som händer efter döden? :unsure: finns paradiset? eller e det bara ett svart tomrum hela tiden? det e en svår fråga det.. Som alla säger så sover du när du är död och kommer till paradise eller dödsriket eller vet inte. Och din kropp rutnar. Och s*tan brukar man kalla för djävulen tror jag. Många säger djävulen istället för s*tan i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 förhoppningsvis finns han väl, eftersom allting verkar vara så bra med honom. eller henne. och kvinnodiskriminering. blir intressant sen vid konfirmationen, kanske man får nåt vettigt att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Ja, det är klart att det är självklart NU när det ÄR krig och sjukdomar! Men kanske inte på den tiden Bibeln skrevs, de kanske trodde att det skulle bli bättre då. Hur skulle de kunna veta allt om framtiden om inte Gud sa vad de skulle skriva. De hade inte behövt skriva ned sina gissningar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.